« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie quorum i przyjęcie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z LX Sesji Rady Miejskiej w Izbicy.

4. Interpelacje i zapytania radnych.

5. Przyjęcie sprawozdania z prac Rady Miejskiej.

6. Przyjęcie sprawozdania z prac Komisji Stałych:Komisji Rewizyjnej, Komisji Oświaty,Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej, Komisji Rozwoju Gospodarczego, Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Budżetu Rady Miejskiej.

7. Przyjęcie sprawozdania z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Izbicy za rok 2022.

8. Przyjęcie sprawozdania z zasobów pomocy społecznej.

9. Przyjęcie sprawozdania z Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznychna lata 2023-2032.

10. Przyjęcie sprawozdania z Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2022-2024.

11. Przyjęcie sprawozdania z działalności Zespołu Interdyscyplinarnego do Spraw Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie w Gminie Izbica.

12. Przyjęcie sprawozdania z działalnosci Samorządowego Ośrodka Kultury i Sportu.

13. Przyjęcie sprawozdania z działalności Samorządowego Ośrodka Oswiaty.

14. Przyjęcie sprawozdania z działalności Gminnej Biblioteki Publicznej.

15. Przyjęcie sprawozdania z realizacji Gminnego Programu Współpracy Gminy Izbica z Organizacjami Pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w roku 2022.

16. Przyjęcie sprawozdania z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomani w Gminie Izbica w 2022 roku.

17. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Izbica od dnia pierwszego września.

18. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany przyjęcia Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Izbica na lata 2023-2032.

19. Podjecie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zmianę porozumienia międzygminnego dotyczącego przyjęcia przez Gminę Izbica od Gminy Nielisz częściowej realizacji zadań w zakresie zaopatrzenia w wodę.

20. Podjęcie uchwały w sprawie określenie wymagań jakie powinien spełnić przesiebiorca ubiegajacy sie o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie oprózniania zbiorników bez dopływowych lub osadników przydomowych oczyszczalini ścieków oraz transportu nieczystości ciekłych.

21. Podjęcie uchwały w sprawie pomocy finansowej dla Gminy Miejskiej Krasnystaw.

22. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej na rok 2023.

23. Dyskusja i wolne wnioski.

24. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej